pátek 19. května 2017

Recenze: Rtěnka s květinou

Ahoj všichni,


 Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na rtěnku s květinou...


O téhle rtěnce jsem již několikrát slyšela. Když jsem se podívala na cenu, tak jsem myslela, že omdlím. Cena se pohybovala okolo 500,-. Za ty peníze už můžu mít rtěnku od Macu. Tolik se mi do téhle rtěnky investovat nechtělo, tak jsem se podívala na Ebay a Ali a tam jsem našla poněkud levnější alternativu. Nakonec jsem kupovala ZDE-(klik) za pár korun. Řekla jsem si, že těch pár korun obětuji, abych to vyzkoušela. Po 14 dnech mi přišla a nyní se na ni společně podíváme.




Vezmeme-li to od obalu, tak ten není úplně špatný. Jediné, co mi dost vadí, jsou ty čínské znaky. Bez nich by byl obal dokonalý. Znaky se nacházejí pouze na víčku, takže, když ho sundáme, tak je obal moc pěkný. Má zlatou barvu a je lesklý. Když s ním točíme, abychom vysunuli rtěnku, tak se nezadrhává a vše funguje, jak má. Víčko je růžové.


Ukázka na ruce

Samotný produkt má světle žlutou barvu. Ovšem, když ho aplikujeme na rty, tak změní barvu dle teploty rtů. Musím říct, že tohle funguje dokonale. Rtěnku jsem si nanesla na rty a během 10-ti vteřin jsem měla narůžovělé rty. Dost zajímavé je také samotné pozorování toho, jak se z průhledné rtěnky stane na rtech růžová. Osobně bych tento produkt označila spíše za balzám. Je takový dost mazlavý a na první pohled to také nevypadá jako rtěnka. Moc se mi líbí květina uvnitř. Nevýhodou tohoto produktu je chemická vůně. Na rtech už ji necítíte, ale při použití rtěnky ano. Naopak výhodou je, že na rtech vydrží dlouho a je voděodolná. Při prvním použití jsem se bála, že nepůjde odlíčit, ale opak je pravdou. Micelární vodou jde smýt dokonale.

Shrnutí

Klady

+Hezký obal
+Zajímavé provedení rtěnky (zrůžovění na rtech)
+Dlouho vydrží na rtech
+Voděodolnost
+Cena
+Nelepí na rtech
+Snadné odlíčení


Zápory

-Víčko s čínskými nápisy
-Chemická vůně (při aplikaci)
-Mazlavost
-Ne úplně skvělá pigmentace

Tento produkt bych Vám klidně doporučila. Čekala jsem od něj mnohem méně. Není to nic dokonalého, ale naopak to není ani nic hrozného.

Ohodnotila bych ho 3* z 5*


A co si o tomto produktu myslíte Vy? Máte s ním nějaké zkušenosti? A jakou máte oblíbenou rtěnku?

10 komentářů:

  1. Už několikrát jsem jí chtěla vyzkoušet, ale ta cena je docela odrazující. Ta květina uvnitř je prostě kouzelná. A je super, že se mění barva dle teploty rtů, takže asi vyzkouším z toho tvého zdroje, jelikož jsem děsně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, za těch pár korun to stojí :)

      Vymazat
  2. Podobnou rtěnku s květinou jsem měla, jen se na mých rtech zabarvila do odstínu, který mi úplně nevyhovoval. A tu co jsem měla, šla odlíčit docela špatně, držela na rtech jako přibitá :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle jde odlíčit micelárkou, takže já jsem spokojená :D

      Vymazat
  3. Podle mě jí stejně tyhle drahé eshopy jenom přeprodávají právě z ali nebo ebaye :) Já na ní taky furt koukám, budu ji muset zkusit.

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :) o této rtěnce už jsem také slyšela a musím říct, že mě opravdu zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek, mám právě tu v česku prodávanou a hodně se od téhle liší. Krásně voní, funguje na principu "vycvaknutí" z obalu, žádné čínské znaky nemá, má malé zrcátko na boku a pigmentovaná je velice hezky. Ono je to ale asi trochu jiný výrobce :) Je ale pěkné vidět, jaké jsou v tom rozdíly. Článek se mi líbil a jsem ráda, že je můžu takhle porovnat. :)

    OdpovědětVymazat